Regulamin konkursu plastyczno-graficznego: Logo Erasmus+ naszej szkoły
- 1 Postanowienia ogólne
 
- Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Publicznych w Lądku-Zdroju.
 - Konkurs adresowany jest do wszystkich uczniów Liceum Ogólnokształcącego
im. Andrzeja Zawady w Lądku-Zdroju. - Celem konkursu jest stworzenie logo szkoły, które zostanie wykorzystane
w materiałach związanych z udziałem placówki w projektach Erasmus+. 
- 2 Zasady uczestnictwa
 
- Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
 - Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie jedną pracę konkursową.
 - Prace muszą być przygotowane samodzielnie – zabronione jest korzystanie z gotowych szablonów lub cudzych projektów.
 
- 3 Wymogi techniczne
 
- Logo powinno:
 
- mieć formę cyfrową (plik graficzny),
 - być zapisane w jednym z formatów: .png, .jpg, .jpeg, .pdf,
 - mieścić się w kształcie kwadratu (proporcje 1:1),
 - mieć minimalną rozdzielczość 1080 × 1080 px,
 - być czytelne zarówno w wersji kolorowej, jak i czarno-białej.
 
- Logo powinno nawiązywać do:
 
- tożsamości szkoły (wartości, patron, lokalizacja),
 - idei programu Erasmus+ (współpraca międzynarodowa, rozwój, edukacja).
 
- Niedopuszczalne jest użycie elementów objętych prawami autorskimi osób trzecich
(np. grafik stockowych bez licencji). 
- 4 Termin i sposób składania prac
 
- Prace należy przesłać do dnia 19 września 2025 r. (włącznie) na adres e-mail wskazany przez organizatora: lo.zsp.ladek@gmail.com
 - W tytule wiadomości należy wpisać: Konkurs na logo Erasmus+ – imię i nazwisko ucznia, klasa.
 - W treści zgłoszenia uczestnik musi oświadczyć, że:
- jest autorem pracy,
 - praca nie narusza praw autorskich osób trzecich,
 - wyraża zgodę na wykorzystanie projektu przez szkołę w ramach działań Erasmus+.
 
 
- 5 Ocena prac
 
- Jury konkursowe powołane przez Dyrektora szkoły dokona oceny wszystkich zgłoszonych prac.
 - Pod uwagę będą brane następujące kryteria:
- zgodność z tematyką i ideą konkursu,
 - oryginalność i kreatywność,
 - walory estetyczne,
 - czytelność i funkcjonalność projektu.
 
 - Spośród nadesłanych prac wyłoniony zostanie jeden zwycięzca.
 
- 6 Wyniki i nagrody
 
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 23 września 2025 r. na stronie internetowej szkoły oraz tablicy ogłoszeń.
 - Autor zwycięskiego logo otrzyma dyplom oraz nagrodę rzeczową.
 - Zwycięska praca stanie się oficjalnym logo szkoły wykorzystywanym w aplikacji
i materiałach projektowych Erasmus+. 
- 7 Prawa autorskie
 
- Zgłoszenie pracy do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem przez autora na rzecz organizatora praw do nieodpłatnego wykorzystania projektu w zakresie działań promocyjnych i projektowych szkoły.
 - Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia drobnych zmian technicznych
w zwycięskim projekcie (np. dopasowanie kolorystyki, rozdzielczości). 
- 8 Postanowienia końcowe
 
- Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu w przypadku braku prac spełniających wymagania.
 - Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia i obowiązuje do zakończenia konkursu.